Titan qotishmalarining aniq ishlov berish bo'yicha munozara
Aug 12, 2025
Titan qotishmasining past deformatsiyalari koeffitsienti, yuqori kesish harorati, yuqori darajadagi asbob stressini va og'ir ishlarni kesish, texnikani kesish qiyin, ular ishlov berishni kafolatlash uchun qiyinlashadi. Xo'sh, qanday qilib kesish amalga oshirilishi kerak? Titan qotishmalarini kesishda, kesish kamchiliklar kam, harakatning qattiqlashishi minimaldir va nisbatan yaxshi sirtli tugatish osonlikcha erishiladi. Biroq, titan qotishmalari kam issiqlik o'tkazuvchanligi va yuqori kesish haroratiga ega, natijada sezilarli vosita va past vositalar chidamliligi. TungTram - yg8 va yg3 kabi Cobalt Carbide vositalari tanlab olinishi kerak, chunki ular titan bilan, yuqori issiqlik o'tkazuvchanligi, yuqori kuch va mayda don hajmi past.
Chipni buzish - Titan qotishmalarini aylantirish, ayniqsa, Titanni sof ishlov berishda qiyin. ChIP sinishiga erishish uchun kesish chekkasi to'liq yassi --- - chip yuzasiga, sayoz, old tomonda va orqa tomondan torayib borishi mumkin. Bu chiplarni osonlikcha zaryadsiz zaryadsiz zaryadsiz zaryadsiz zaryadsiz tashlanishiga imkon beradi va ularni ish qismining sirtiga olib kelib, tirnalishiga olib keladi. Titan qotishmalari past deformatsiyalar koeffitsientiga ega, - chip kontakt joyi va baland kesish harorati. Chiqindilarni kesishni kamaytirish uchun burilish vositasi burchagi juda katta bo'lmasligi kerak. Carbide Tanish vositalarida odatda 5 - 8 daraja rake burchagi bor. Titan qotishmasining qattiqligi tufayli, orqa burchagi, shuningdek, vositaning ta'sir qaramini oshirish uchun kichik saqlash kerak. Asbobning uchini kuchaytirish, isitish tarqalishini yaxshilash va vositaning ta'sir qaramligini oshirish va katta salbiy rake burchagi qo'llaniladi. O'rtacha kesish tezligini ta'minlash (unchalik yuqori emas) va ishlov berish paytida sovutish uchun Titan-maxsus kesishni kesish suyuqligidan foydalanish vositalarining kuchayishi mumkin. Oziqlantiruvchi ozuqa darajasi ham tanlanishi kerak.
Burg'ulash, shuningdek, keng tarqalgan operatsiya, ammo titan qotishuvchi burg'ulash qiyin va asboblar yonish va sindirish keng tarqalgan. Ushbu masalalar asosan burg'ulashning kambag'alligi, chipni olib tashlash, suiiste'mol qilinishi, salbiy sovutish, salbiy saltish va jarayonning yomonligi tufayli. Tarkibi diametriga qarab, chisel qirrasi torayish va qarshilik natijasida kelib chiqadigan tebranishlarni qisqartirish uchun 0,5 mm atrofida torayish kerak. Shu bilan birga, burg'ulash bitining erlari burg'ulashdan 5-8 mm gacha qisqartirilishi kerak, chunki chip evakuatsiyasini engillashtiradi. Murozli bitning geometriyasi to'g'ri kesilgan bo'lishi kerak va ikkala kesma qirralar nosimmetrik bo'lishi kerak. Bu matkapning bitini faqat bir tomondan kesib, barcha kesishni bir tomondan konsentratsiyaga olib keladi, ammo sirpanishi tufayli erta eskirgan va hatto chayqalishiga olib keladi. Har doim o'tkir qirg'og'ini saqlang. Ertasiz bo'lsa, darhol burg'ulashni to'xtating va matkapni bir-biriga qaytaring.




Zararli burg'ulash bitini zo'rlik bilan kesishni davom ettirish tezda bir burg'ulashning foydasizligini ko'rsatib, qizg'in issiqlik tufayli kuydiradi. Bu, shuningdek, ish qismida qotib qolgan qatlamni qalinlashtiradi, keyinchalik re - burg'ulash qiyinlashadi va yana qayta tirilishni talab qiladi. Kerakli burg'ulash chuqurligiga qarab, burg'ulash hajmi kamayishi kerak va burg'ulash paytida tebranish natijasida tebranish natijasida tebranish natijasida paydo bo'lishiga olib kelishi mumkin. Amaliyot shuni ko'rsatadiki, ph15 burg'ulash hajmi 150 mm diametrli diametri 195 mm bo'lgandan ko'ra ko'proq umr ko'radi. Shuning uchun to'g'ri uzunlik juda muhimdir. Yuqorida aytib o'tilgan ikkita umumiy ishlov berish usulidan kelib chiqib, Titanyum qotishmalari nisbatan qiyin. Biroq, puxta ishlov berish bilan, yuqori - yuqori darajadagi aniqlik qismlarini, masalan, aerokosmik uskunalar uchun titan qotishmalarini ishlab chiqarish mumkin.
Aerokuza sanoatida aniq ishlov berish materiallarga yuqori talablarga ega. Bu qisman aviatsiya jihozlarining maxsus talablari tufayli, ammo aerokoda ekologik ta'siri tufayli eng muhimi, bundan ham muhimi. Ushbu maxsus ekologik sharoitlar tufayli standart tijorat-sotiqli moddalar ushbu talablarga javob bera olmaydi, bu ixtisoslashgan alternativalardan foydalanishni talab qiladi. Endi nisbatan keng tarqalgan materiallarni kiritishga ijozat bering: titan qotishmasi, ayniqsa aerokosoyada keng tarqalgan. Nega bu material juda keng qo'llaniladi? Uning xususiyatlari bilan bog'liq narsa bor. Titan qotishmasi kam o'ziga xos tortishish kuchiga ega, natijada past massaga olib keladi. Uning yuqori kuchi va termal kuchi o'zining qattiqligi, yuqori {{}}} Haroratga chidamliligi, masalan, dengiz suvi, kislota va ishqoriy korroziyaga qarshilik, har qanday muhitda foydalanish uchun mos keladigan ajoyib jismoniy va mexanik xususiyatlarga yordam beradi. Bundan tashqari, uning past deformatsiya koeffitsienti aerokosmik, aviatsiya, kemasozlik, neft va kimyoviy muhandislik sohalarida keng qo'llanilga olib keldi.
Kompaniya "Titanni qayta ishlash" etakchi ishlab chiqarish liniyalari, shu jumladan:
German - import qilingan aniq Titanium treynasi ishlab chiqarish liniyasi (yillik ishlab chiqarish hajmi: 30 ming tonna);
Titan folli folli chizig'i (6 mkmm);
Titanium shodusining uzluksiz ekzatsion liniyasi;
Aqlli titan plitasi va chiziqlar plitasi;
MES tizimi butun ishlab chiqarish jarayonini raqamli boshqarish va boshqarish imkonini beradi, mahsulot o'lchamlari o'lchovining ± 0,0,0 mkmining aniqligiga erishadi.
E - xat








